Welkom allemaal bij alweer de laatste aflevering van dit seizoen! Maar we gaan er natuurlijk uit met een knaller, want in deze aflevering spreek ik met female boss Fleur Hofstra!

Deze powervrouw is nog maar 30 (!) jaar, maar is nu al verantwoordelijk voor de marketing van PUMA in Europa!

En dat is best iets om trots op te zijn, want PUMA behoort met een omzet van 5,5 miljard euro in 2019 tot een van de meest toonaangevende sport- en lifestylemerken ter wereld.

Het merk maakt zich al jaren sterk voor de positie van vrouwen in de samenleving. Fleur wilde dit in Nederland uitbreiden en richtte daarom de PUMA Academy op. De PUMA Academy is een gratis female empowerment platform, om de ontwikkeling en empowerment van jonge vrouwen te stimuleren door hen te educaten op onderwerpen die op school niet aan bod zijn gekomen.

Denk aan topics als: carrièreplanning, leren onderhandelen en hoe om te gaan met stress. Er zijn inmiddels al 2 leergangen geweest, waarin vrouwelijke experts masterclasses geven over deze belangrijke onderwerpen.

Je kunt tijdelijk nog de talks van het tweede semester terugkijken óf je alvast inschrijven via de website, zodat je mee kunt doen aan het derde semester!

In dit interview leer je van Fleur:

  • Hoe zij in balans blijft;
  • Hoe zij deze topfunctie in marketing bij PUMA heeft bereikt;
  • Hoe zij haar passie heeft gevonden;
  • Hoe ze succesvol en gelukkig is geworden door zich te focussen op 3 punten;
  • Waarom we trots moeten zijn op wat we hebben bereikt en daarmee niet alleen onszelf, maar ook anderen helpen;
  • Wat wij als vrouwen kunnen doen om onze positie in een organisatie sterker te maken.

Luister snel mee voor een goede dosis inspiratie en motivatie dus!